A #dthpetrik2022 harmadik napjának fókuszában a digitális jólét és a digitális detox kérdése állt. A résztvevők egy bingó táblán választhatták ki, melyik három feladatot szeretnék megcsinálni, saját maguk egyengetve ezáltal a tanulási útvonalukat.
Az Offline csapatépítő program mai részében a diákok megmutathatták, mit tudnak a művészetek terén. Feladatuk első felében 3D-s tollal kellett egy elektronikához köthető eszközt megalkotniuk, amihez azt az utasítást kapták, hogy fel kelljen tudni majd akasztani egy madzagra. Meglepetésükre a feladat második része egy akadálypálya volt. Itt a testnevelést kedvelő résztvevők örülhettek. Amit a művészlelkek alkottak, azt a sportos csapattársaknak el kellett juttatniuk a pályán keresztül, ezzel megannyi vidám percet szerezve a feladatot felügyelő szervezőknek. A feladatot sikeresen teljesítő csapatok jutalmul megkapták az általuk készített művészi alkotást.
Országhatáron túl, mégis otthonosabban, mint valaha
Horvátországból egészen Budapestig utazott hozzánk Arjana Blazic egy nemzetközi sajtótájékoztatóra, hiszen éppen egy digitális workshop miatt Budapesten tartózkodott. Szakértelmét az online oktatás, a digitális jólét és az általános digitalizáció témakörében hasznosították a csapatok. A sajtótájékoztató minden várakozásunkat felülmúlt, megmutatták a szerkesztők, hogy a nyelvi különbségek sem jelentenek akadályt.
Tóth Éva projektvezető és Arjana több éves online együttműködésük és barátsága eredménye volt az idei találkozó, ahol végre személyesen is találkozhattak. Nemzetközi barátaink révén csapataink a legjobbak kezei közt fejlődnek, amit magukkal visznek későbbi pályafutásukon.
Az első 2 nap összefoglaló videóját Preisler András készítette: