Kedves végzős/végzett Informatikusok!
Országos illetékességű költségvetési szervnél végzendő, budapesti munkavégzési helyre, helpdesk feladatkör betöltésére munkatársakat keresünk.
Főbb feladatok, munkák:
- IT ügyfélszolgálati feladatok végrehajtása, ügyfél kapcsolattartás, hibajegykezelés, elsődleges hibajelenségek elhárítás
Elvárások
- diploma, emelt szintű szakképesítés ennek megfeleltethető releváns felsőfokú szakképesítés (IT szakirány nem alapfeltétel)
- magas szintű kommunikációs készség;
- jó szervező- és problémamegoldó készség;
- megbízható munkavégzés csapatban és önállóan is;
- nyitottság az újdonságokra;
- Büntetlen előélet
Nyelvismeret:
- angol középfok vagy annak megfelelő szintű nyelvismeret
Előnyt jelent:
- Angol nyelvvizsga
- B kategóriás jogosítvány
- IT- és/vagy windows rendszergazdai ismeret
- korábbi helpdesk munkakör, tapasztalat
- Ticketing (hibajegykezelő) rendszer ismeret
Amit kínálunk:
- versenyképes jövedelem
- Cafeteria juttatás
- hosszú távú munkalehetőség
- regionális jelentőségű, illetve országos kiterjedésű feladatokban való részvétel
- kihívásokkal teli, felelős szakmai munka
- széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség
- szakirányú továbbképzéseken való részvétel
Szektor:
- helpdesk koordinátor
- Teljes munkaidő, heti 40 óra
- Budapest központú feladat végrehajtás
Jelentkezését várjuk, fizetési igény megjelölésével!
Jelentkezés:
https://nbsz.gov.hu/karrier oldalon keresztül online jelentkezés link kitöltésével és ezzel párhuzamosan egy magyar nyelvű önéletrajz és motivációs levél megküldésével lehet a hr@nbsz.gov.hu email címre, a tárgyrovatban kérjük megjeleníteni: „HELPDESK KOORDINÁTOR 2022. nyár” jeligét.