Az idei #dthpetrik, a La Petrique 3. napján cégeink belevetették magukat a reklámkészítés világába: vendégünk Köllő Killa reklámszakember és oktató volt, aki nagyon hasznos tanácsokkal látta el a diákokat a greenscreenes forgatás előtt. Eközben a cégek vegyész tagjai a laborban elkezdték megalkotni saját termékeiket, és másik mai szakértőnk, Gyulainé Villányi Tünde segített nekik a termékek összetételének pontosításában. A környezetvédő tanulók ökocimkét írtak, az informatikusok pedig digitális formát adtak ezeknek. Az easter egg keresése mellett fél szemmel mindenki a 3D nyomtatót nézte, hiszen folyamatosan készülnek a repitárgyaink is.
A témahét negyedik napján végleges formát öltöttek a termékek, melyekről profi stábunk fotókat készített a leendő termékkatalógusokhoz. Vendégünk Fekete István, a CNW Zrt. vezérigazgatója, akivel a cég működéséről, háttértörténetéről és weboldaláról beszélgethettek cégvezetőink.
Csütörtökön végre kipróbálhatták a cégek a greenscreenes videók 3D hologrammos változatát, míg az udvaron tovább folytatódott az offline csapatépítés.
A verseny továbbra is szoros, immár mindegyik csapat nagyvállalattá nőtte ki magát:
A témahét folytatásaként holnap a kontrollcsoportok tagjai átveszik majd a csomagokat az 1 hetes tesztelési időszakra.
Az első napok történéseit Preisler András és Bartha Álmos felvételei alapján Csapó Kristóf foglalta össze videóban: