Kedves Petrikes diákok!
A #petrikcodeweek 4.napján a legénység Lego mentőrobotot épített – a 3D-ben kinyomtatott tengeralattjárók Héraklész oszlopai között várták tőlük a segítséget. Mindeközben befejeződött MineAtlantis megépítése is Minecraftban. A csapatok plusz pontért továbbra is naponta kereshették a sea eggeket a Petrik honlapján, valamint a tantárgyközi kihívások teljesítésével bebiztosíthatták helyüket a versenyen. Csütörtökön megjelent a feladatok között a mesterséges intelligencia felhasználása a művészi kifejezőképesség és a szövegalkotás fejlesztésére, hiszen ennek segítségével vizualizáltuk a tenger alatti világot – a napi „sea egg”-et teljesítve.
A témahét 5.napjára az előző napi kihívást teljesítő csapatokból többen is extra pontért nem csak atlantiszi ételrecepteket írtak, hanem el is készítették őket és megvendégelték velük a szervezőket – hiszen mint tudjuk, olyan mindennapi cselekvés, mint a főzés is egy kódolást tartalmazó, algoritmikus gondolkodást fejlesztő tevékenység. A tengeralattjárók legénysége a pénteki napon Stop motion videókat forgatott Atlantis felfedezéséről, valamint elkezdték egy fekete dobozba összefoglalni a héten történteket.
A heti produktumok, a napi kihívások és sea egg-ek értékelése után a verseny továbbra is nagyon szoros, a dobogó legalsó fokán például holtverseny van:
A heti történéseket összefoglaló fekete doboz-okra még további 100 pont szerezhető – ezeket egy, az iskolavezetés tagjaiból, szaktanárokból és volt petrikes VIP diákokból álló szakmai zsűri fogja értékelni.
Köszönjük az elhivatott szervezők, a segítőkész mentorok és a fantasztikus stáb munkáját! Nélkülük és a szervezőtanárok hónapok óta tartó tervezése-szervezése nélkül nem jöhetett volna létre ez az újabb összetett, tantárgyközi témahét.
Szerdán eredményt hirdetünk!
A hét második felének történéseit ismét Szakács Vendel 10D osztályos tanuló foglalta összes az alábbi videóban a Preisler András (11E) vezette stáb által készített anyagokból.