Kedves leendő Kilencedikes Diákok!
Az e-Ügyintézés felületén 2022. június 15-től megnyílik a lehetőség a szülők részére, hogy gyermekeik adatait beküldjék iskolákba a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) segítségével 2022. június 21-ig.
A BKI folyamat segítségével a szülők online módon küldhetik be előzetesen a gyermek adatait az intézményünkbe.
Az adatbeküldésre kétféle lehetőség van:
Egyik opció: A szülő az általános iskolai gondviselői azonosítójával és jelszavával bejelentkezik az általános iskola e-Ügyintézés felületére.
Ekkor a rendszer betölti a tanuló általános iskolai KRÉTA rendszerében lévő személyes adatait a felületre, amelyet a szülő ellenőriz, és ha kívánja, módosíthatja, kiegészítheti azokat.
Másik opció: A szülő az e-Ügyintézés felületen (https://eugyintezes.e-kreta.hu/) keresztül ideiglenes regisztráció létrehozásával belép a BKI felületre. Itt kitölti a gyermek személyes adatait, lakcím adatait, a törvényes képviselők adatait, illetve a beiratkozáshoz szükséges adatokat.
(Személyazonosító igazolványon szereplő adatok karakterpontos bevitelére lesz szükség.
Például: születési hely: Budapest XV. kerület, nem elég az, hogy Budapest!
Például: gyermek/szülő neve esetén a személyazonosító igazolványban szereplő teljes neveket használja.)
Mindkét esetben a szülő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén beltöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.
Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a beküldött adatokat, és legenerálja a nyomtatványokat.
Amennyiben a szülő által megadott adatok alapján a rendszer nem találja meg a tanulót a kiválasztott középfokú intézmény adatbázisában, akkor az e-Ügyintézés felületén egy üzenet jelenik meg a szülő részére, amely felhívja a figyelmet az adatok pontosítására. A szülők / törvényes képviselők csak azon intézményben találják meg gyermekük adatait, ahová a gyermek felvételt nyert.
Amennyiben helyesen adta meg az adatokat, akkor a szülő vegye fel a kapcsolatot intézménnyükkel.
(titkarsag@petrik.hu címen kérhető segítség, tájékoztatás, illetve telefonon (343-4810 / 9201) vagy személyesen (Petrik diákcentrum) hétfőtől péntekig 9:00-12:00 óra között).
A szülő megteheti, hogy a dokumentumokat kinyomtatja, és az aláírt dokumentumok másolatát feltölti az e-Ügyintézés dokumentumok blokkjába, amely másolatok az adatokkal együtt kerülnek át az intézmény felületére.
A beiratkozáskor történő személyes megjelenés esetén az eredeti, aláírt példányokat magával tudja vinni a szülő a középfokú intézménybe. Amennyiben nem tudja kinyomtatni a szükséges dokumentumokat, ebben az esetben intézményünkben mi fogjuk elvégezni a nyomtatást.
Személyes beiratkozás:
Iskolánkban a beiratkozást két napra szerveztük át.
- 9.KNY, 9.B, 9.C 2022. június 22. szerda 9-12 óra
- 9.NY, 9.D 2022. június 23. csütörtök 9-12 óra
Azok, akik az adott napon nem tudnak megjelenni, jöhetnek a másik beiratkozási időpontra is.
A beiratkozásra a következőket feltétlenül el kell hozni:
- Személyazonosító igazolvány
- Lakcímkártya
- TAJ kártya
- Adóazonosító jel
- Általános iskolai bizonyítvány
- SNI, BTM esetén szakértői vélemény
- OM azonosítót tartalmazó okmány (Diákigazolvány)
- NEK adatlap (Okmányiroda / Kormányablak)
- Egyedülálló szülő estén a törvényes gondviselő személyét igazoló dokumentum