Kedves leendő Kilencedikes Diákok! 

Az e-Ügyintézés felületén 2021. június 15-től megnyílik a lehetőség a szülők részére, hogy gyermekeik adatait beküldjék iskolákba a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) segítségével 2021. június 19-ig.

A BKI folyamat segítségével a szülők online módon küldhetik be előzetesen a gyermek adatait az intézményünkbe.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy az előzetes regisztráció, adatbeküldés nem helyettesíti a beiratkozáson való személyes megjelenést, hiszen a beiratkozás csak így lesz érvényes.
Szeretettel várjuk Önöket a beosztás szerint!

Az adatbeküldésre kétféle lehetőség van:

Egyik opció: A szülő az általános iskolai gondviselői azonosítójával és jelszavával bejelentkezik az általános iskola e-Ügyintézés felületére.
Ekkor a rendszer betölti a tanuló általános iskolai KRÉTA rendszerében lévő személyes adatait a felületre, amelyet a szülő ellenőriz, és ha kívánja, módosíthatja, kiegészítheti azokat.

Másik opció: A szülő az e-Ügyintézés felületen (https://eugyintezes.e-kreta.hu/) keresztül ideiglenes regisztráció létrehozásával belép a BKI felületre. Itt kitölti a gyermek személyes adatait, lakcím adatait, a törvényes képviselők adatait, illetve a beiratkozáshoz szükséges adatokat.

(Személyazonosító igazolványon szereplő adatok karakterpontos bevitelére lesz szükség.

Például: születési hely: Budapest XV. kerület, nem elég az, hogy Budapest!

Például: gyermek/szülő neve esetén a személyazonosító igazolványban szereplő teljes neveket használja.)

Mindkét esetben a szülő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén beltöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.

Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a beküldött adatokat, és legenerálja a nyomtatványokat.

Amennyiben a szülő által megadott adatok alapján a rendszer nem találja meg a tanulót a kiválasztott középfokú intézmény adatbázisában, akkor az e-Ügyintézés felületén egy üzenet jelenik meg a szülő részére, amely felhívja a figyelmet az adatok pontosítására. A szülők / törvényes képviselők csak azon intézményben találják meg gyermekük adatait, ahová a gyermek felvételt nyert.

Amennyiben helyesen adta meg az adatokat, akkor a szülő vegye fel a kapcsolatot intézménnyükkel.

(info@petrik.hu címen kérhető segítség, tájékoztatás, illetve telefonon (343-4810 / 9201) vagy személyesen (Petrik diákcentrum) hétfőtől péntekig 9:00-12:00 óra között).

A szülő megteheti, hogy a dokumentumokat kinyomtatja, és az aláírt dokumentumok másolatát feltölti az e-Ügyintézés dokumentumok blokkjába, amely másolatok az adatokkal együtt kerülnek át az intézmény felületére.

A beiratkozáskor történő személyes megjelenés esetén az eredeti, aláírt példányokat magával tudja vinni a szülő a középfokú intézménybe. Amennyiben nem tudja kinyomtatni a szükséges dokumentumokat, ebben az esetben intézményünkben mi fogjuk elvégezni a nyomtatást.

Személyes beiratkozás:

Iskolánkban a beiratkozást két napra szerveztük át.

  • 9.KNY, 9.B, 9.C 2021. június 21. hétfő 9-12 óra
  • 9.NY, 9.D 2021. június 22. kedd 9-12 óra

Azok, akik a hétfői napon nem tudnak megjelenni, jöhetnek a másnapi beiratkozásra is.

A beiratkozásra a következőket feltétlenül el kell hozni:

  • Személyazonosító igazolvány
  • Lakcímkártya
  • TAJ kártya
  • Adóazonosító jel
  • Általános iskolai bizonyítvány
  • SNI, BTM esetén szakértői vélemény
  • OM azonosítót tartalmazó okmány (Diákigazolvány)
  • NEK adatlap (Okmányiroda / Kormányablak)
  • Egyedülálló szülő estén a törvényes gondviselő személyét igazoló dokumentum