Kedves végzős/végzett Informatikusok!

Országos illetékességű költségvetési szervnél végzendő, budapesti munkavégzési helyre, helpdesk feladatkör betöltésére munkatársakat keresünk.

Főbb feladatok, munkák:

  • IT ügyfélszolgálati feladatok végrehajtása, ügyfél kapcsolattartás, hibajegykezelés, elsődleges hibajelenségek elhárítás

 

Elvárások

  • diploma, emelt szintű szakképesítés ennek megfeleltethető releváns felsőfokú szakképesítés (IT szakirány nem alapfeltétel)
  • magas szintű kommunikációs készség;
  • jó szervező- és problémamegoldó készség;
  • megbízható munkavégzés csapatban és önállóan is;
  • nyitottság az újdonságokra;
  • Büntetlen előélet

 

Nyelvismeret:

  • angol középfok vagy annak megfelelő szintű nyelvismeret

 

Előnyt jelent:  

  • Angol nyelvvizsga
  • B kategóriás jogosítvány
  • IT- és/vagy windows rendszergazdai ismeret
  • korábbi helpdesk munkakör, tapasztalat
  • Ticketing (hibajegykezelő) rendszer ismeret 

 

Amit kínálunk: 

  • versenyképes jövedelem
  • Cafeteria juttatás
  • hosszú távú munkalehetőség
  • regionális jelentőségű, illetve országos kiterjedésű feladatokban való részvétel
  • kihívásokkal teli, felelős szakmai munka
  • széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség
  • szakirányú továbbképzéseken való részvétel

 

Szektor: 

  • helpdesk koordinátor
  • Teljes munkaidő, heti 40 óra
  • Budapest központú feladat végrehajtás

 

Jelentkezését várjuk, fizetési igény megjelölésével!

 

 

Jelentkezés: 

https://nbsz.gov.hu/karrier oldalon keresztül online jelentkezés link kitöltésével és ezzel párhuzamosan egy magyar nyelvű önéletrajz és motivációs levél megküldésével lehet a hr@nbsz.gov.hu email címre, a tárgyrovatban kérjük megjeleníteni: „HELPDESK KOORDINÁTOR 2022. nyár” jeligét.